|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vy från platsen för trafikplats Kumla, bebyggelsen i Kumla till vänster i bild. Motorvägen och av- och påfarter på norra sidan faramträder nu tydligt. (Bild-ID: 55-0069) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Den södra bron i trafikplats Kumla. I bakgrunden syns vägprojektets sydligaste bro. (Bild-ID: 55-0070) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Den norra bron i trafikplats Kumla har gjutits. (Bild-ID: 55-0071) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vägportar vid Kumla utefter den gamla sträckningen av Lv282. Den västra vägporten är färdiggjuten och är något bredare på sydsidan för att få plats med avfarten till den näraliggande trafikplats Kumla. (Bild-ID: 55-0067) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Som föregående bild, bebyggelse i Kumla i bakgrunden. Den östra vägporten är inte färdiggjuten. (Bild-ID: 55-0068) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Norrhällbyvägens passage under den blivande motorvägen. (Bild-ID: 55-0066) |
|
|
|
|
|
|
|